fredag 9 december 2011

Update

Hallu! Det har varit dåligt med bloggandet nu i några veckor, jag tappade suget lite och har dessutom haft väldigt mycket att göra om dagarna så jag har inte riktigt haft någon energi kvar till att fixa med bloggen.

Tänkte försöka uppdatera lite bättre nu i varje fall! :) Kul att ni kikar in varje dag ändå trots att jag legat på latsidan!

Det kommer ett inlägg om onsdagens hoppträning, sen ska jag klippa ihop en film på Maya & Misty från Anna Emanuelsson träningen de var med på! Detta kommer upp senaste söndag. :)

En fråga ni kan få svara på så länge, har ni snö hos er? Är hästarna pigga och glada? ;)

Puss på er! <3

1 kommentar:

  1. sv: haha fu.. Snyggt :D
    Ja vi har snöhelvete haha och otto är väl som vanligt antar jag? :D Ska helklippa honom någon dag också om du ville veta ;)

    SvaraRadera