onsdag 23 november 2011

Gäääsp

Huuuh! Det är inget roligt väder vi har ute... Fick gå i regn till bussen när jag åkte till stallet halv åtta imorse. Hagarna är jätteleriga och det känns inte alls roligt att släppa ut hästarna i det där kladdet! -.- Jag vet att jag kommer ångra det jag säger; men ge mig kyla och snö tack!! Är trött på leran nu.

Är duktig och tvättar massa nu så jag har lite rena kläder, kan vara skönt liksom. Ska snart ner och hämta tvätten som förmodligen har torkat! Sen tänker jag ta en powernap, har sovit otroligt dåligt inatt så är jättetrött. Efter det blir det att äta lunch och sen måste jag göra ett ärende på stan innan jag åker ut till stallet igen. Tänkte åka ut vid tre så jag hinner tvätta hennes smutsiga svans och bakdel innan träningen.

So long! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar