tisdag 22 november 2011

Dagens Ridpass

Kom till stallet rätt sent så det blev inte riktigt som jag hade tänkt i planeringen. Skulle egentligen ha galopptränat Lizzy ute på dagen och ridit över bommar med Wiona tänkte jag. Men hann rida båda två i varje fall och det var huvudsaken! :)

Lizzy: Red ut barbacka på en skrittrunda som tog ca 30 min. Det var lite småkusligt i mörkret, men vi gick som tur var på upplysta vägar. Det var skönt att komma ut en sväng i den friska luften även fast det var så mörkt. Hon skrittade på ganska bra och hade öronen framåt hela tiden, min sötis. ^^

Lite smått mörkt jaaaaaa!

Wiona: Red i stora ridhuset i ca 30 min. Hon fick gå lite som hon ville med huvudet då jag fokuserade på att få henne att använda bakdelen ordentligt. Det fungerade lite halvbra då vi båda var trötta. Tror hon hade träningsvärk efter dressyrpasset med Lotta från igår! ;) Hon fick busa av sig lite i galoppen hihi, busan! :*

Wiona och Sofie pussas ^^

Imorgon är det hoppträning för Bobo med min pärla Lizzy som står på agendan, ska försöka ordna så någon kan filma oss lite! Då kommer det upp i bloggen sen tihi! :)

Dags att sova, har morgonfodringen imorn också. Natti!
/Mikaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar