tisdag 3 januari 2012

Mys

Igår hade jag en supermysig kväll hemma hos bästa familjen Blomqvist! Jag och Maya skrev datum på hennes rosetter och åt sedan husmanskost som Mia lagat, mums med falukorv o makaroner! ;D Vi tittade på filmen Secretariat som vi hade hyrt och den var spännande, bra och mysig. Det var en sann historia om bandet mellan en otrolig kapplöpningshäst och hans ägarinna. :')


Idag har vi ätit på Max och åkt buss till stallet. Jag red Lizzy i början och sen fick Maya rida. Hon var superduktig!! :) Håller på att lägga över alla filmsnuttar från kameran nu så det kommer upp en film senare eller imorgon.

Bild från idag ^^


Jag badade hela Lizzy efteråt så nu är hon mjuk och fin! Imorgon ska jag klippa henne så hon blir ännu finare, känner mig galet seriös som orkar fixa till henne inför helgen. För fre-sön ska vi vara med på hoppkurs!! :D Min fina pärla, det ska bli sååååå roligt. :) 


Foto från idag, älskar min nya fotoapp! ^^

/Mikaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar